VIII. kerületi Kormányablak - Baross utca

Oszd meg másokkal!

Desktop

Budapest Főváros Kormányhivatala VIII. Kerületi Hivatala - Kormányablak Osztály: Elérhetőségek + Részletes információk

Általános tájékoztató telefonszám (pl.: eljárásrendről, ügytípusokról, eljáráshoz szükséges dokumentumokról, stb. - valamint időpontfoglalás): 1818 (24 órában hívható kék szám)

Előzetesen időpontot foglalni online vagy telefonon van lehetőség:

A sorszámosztás zárás előtt 15 perccel fejeződik be. A sorszámhúzási idő vége az aktuális ügyfélforgalom és ügyintézői létszám függvényében azonban változhat, előfordulhat - az aránytalanul hosszú várakozási idő elkerülése érdekében - az ügyfélfogadási időn belüli sorszámhúzás szüneteltetése. Egy sorszámmal csak egy ügy intézhető.

Illetékfizetésre bankkártyával vagy a közeli Rákóczi téri és a Corvin Plazában található postákon (hétköznap 8 és 20 óra között) van lehetőség. Az ügyintéző a postai befizetést követően soron kívül fogadja az ügyfeleket.

Az ügyfélszolgálat telefonszámai:

  • Elkészült okmányokról információ: 06 (1) 795-8921
  • Személyazonosító okmányok: 06 (1) 896-5287, 06 (1) 896-3579, 06 (1) 795-8916, 06 (1) 795-8917
  • Egyéni vállalkozás, ügyfélkapu: 06 (1) 795-8915
  • Népesség-nyilvántartás, lakcímbejelentés: 06 (1) 896-3585
  • Kormányablak ügyek: 06 (1) 896-4290, 06 (1) 896-3582
  • Közlekedés-igazgatási ügyek: 06 (1) 795-8912, 06 (1) 795-8913, 06 (1) 896-3583, 06 (1) 896-3584

Okmányirodai intézhető ügytípusok:

  • Egyéni vállalkozói ügyek
  • Járműigazgatási ügyek
  • Lakcímigazolvány ügyek
  • Lakcímváltozási ügyek
  • Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
  • Nemzeti Egységes Kártyarendszer (NEK) adatlap felvételezése
  • Személyazonosító igazolvány ügyek
  • Útlevél ügyek
  • Ügyfélkapu regisztráció
  • Vezetői engedély ügyek

A kormányablak az okmányirodai ügyek intézésén kívül ellátja az integrált ügyfélszolgálati irodákban intézhető ügyeket is. Ügyfeleink különböző beadványokat terjeszthetnek elő továbbítás céljából.

Feladatkörök

Munkatársaink tájékoztatást nyújtanak lényegében a legtöbb állami közigazgatási üggyel kapcsolatban, és szükség szerint segítenek az ügyintézés folyamatában is.

A kerületi illetékességhez NEM kötött okmányirodai ügyek az ország bármely kormányablakában intézhetőek.

A kormányablakban kizárólag a kerületben létesítendő LAKCÍM esetén lehet lakcímváltozási ügyeket intézni.

A kormányablakokról szóló 515/2013. (XII.30.) Kormányrendelet

2018 januártól a NAV (Nemzeti Adó- és Vámhivatal) Kelet-budapesti Adó- és Vámigazgatósága a Baross utcai kormányablakban - a kormányablakétól eltérő nyitvatartású - ügyfélszolgálatot működtet.

Nyitvatartás:

Hétfő07.00 – 17.00
Kedd08.00 – 17.00
Szerda08.00 – 20.00
Csütörtök08.00 – 18.00
Péntek08.00 – 14.00

Érvényes 2017. augusztus 1-jétől. A fővárosi kormányablakok nyitvatartása továbbra is egységes, kedden és pénteken egy-egy órával rövidült.

További információk:

Bankkártya-elfogadás:Visa, Mastercard, Maestro
Parkolás:utcán fizetős
A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil

Az ittlakunk.hu oldalain megjelenő információk, adatok tájékoztató jellegűek. Az esetleges hibákért, hiányosságokért az oldal üzemeltetője nem vállal felelősséget.

Hirdetés
Hirdetés
Desktop

Hirdess nálunk!

Szeretnéd, ha a kerület lakói tudnának szolgáltatásaidról, termékeidről, boltodról, vendéglátó-helyedről? Hirdess nálunk! Meglásd, egyáltalán nem drága – és megéri. A részletekért kattints ide!

Legyél a szerzőnk!

Rendszeresen írnál a környéked eseményeiről, boltjairól, kocsmáiról, kulturális programjairól, utcáiról és játszótereiről? Ne habozz, vedd föl velünk a kapcsolatot!

Hol-mi toplista

Helyi közösségek a Facebookon

Partnerek