Új BKK ügyfélközpont nyílt a Népligetnél

Desktop
(forrás: BKK)
Új BKK ügyfélközpont nyílt a Népliget metróállomáson.

Az új, integrált szolgáltatásokat nyújtó ügyfélközpontban minden olyan ügy elintézhető, ami a fővárosi közlekedéssel kapcsolatos: jegy- és bérletvásárlás, közlekedési információk, taxipanaszok kezelése, MOL Bubival kapcsolatos ügyintézés és általános utastájékoztatás - írja a BKK.

Az ügyfeleket sorszám szerint szólítják az új irodában, de a mozgássérültek és kisgyermekesek elsőbbséget élveznek. Az új ügyfélközpont – a többihez hasonlóan – hétfőtől vasárnapig 5:30-tól 22:00-ig tart nyitva.

A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil

Jelenleg az alábbi helyszíneken működik BKK ügyfélközpont Budapesten:

  • BKK központi ügyfélszolgálat a Király utca – Rumbach Sebestyén utca sarkán
  • Deák Ferenc tér M (aluljáró)
  • Déli pályaudvar M (metrókijárat)
  • Ferenciek tere M (aluljáró)
  • Kelenföld vasútállomás M (aluljáró őrmezei kijárat)
  • Keleti pályaudvar M (aluljáró)
  • Kőbánya-Kispest M (felüljáró)
  • Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A terminál
  • Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminál
  • Móricz Zsigmond körtér M (felszíni „gomba” épület)
  • Széll Kálmán tér M
  • Népliget M (metrókijárat)
Mobil
Mit szólsz hozzá?

Hirdess nálunk!

Szeretnéd, ha a kerület lakói tudnának szolgáltatásaidról, termékeidről, boltodról, vendéglátó-helyedről? Hirdess nálunk! Meglásd, egyáltalán nem drága – és megéri. A részletekért kattints ide!