Új BKK ügyfélközpont nyílt a Népligetnél
Az új, integrált szolgáltatásokat nyújtó ügyfélközpontban minden olyan ügy elintézhető, ami a fővárosi közlekedéssel kapcsolatos: jegy- és bérletvásárlás, közlekedési információk, taxipanaszok kezelése, MOL Bubival kapcsolatos ügyintézés és általános utastájékoztatás - írja a BKK.
Az ügyfeleket sorszám szerint szólítják az új irodában, de a mozgássérültek és kisgyermekesek elsőbbséget élveznek. Az új ügyfélközpont – a többihez hasonlóan – hétfőtől vasárnapig 5:30-tól 22:00-ig tart nyitva.
Jelenleg az alábbi helyszíneken működik BKK ügyfélközpont Budapesten:
- BKK központi ügyfélszolgálat a Király utca – Rumbach Sebestyén utca sarkán
- Deák Ferenc tér M (aluljáró)
- Déli pályaudvar M (metrókijárat)
- Ferenciek tere M (aluljáró)
- Kelenföld vasútállomás M (aluljáró őrmezei kijárat)
- Keleti pályaudvar M (aluljáró)
- Kőbánya-Kispest M (felüljáró)
- Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A terminál
- Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminál
- Móricz Zsigmond körtér M (felszíni „gomba” épület)
- Széll Kálmán tér M
- Népliget M (metrókijárat)
Hirdess nálunk!
Szeretnéd, ha a kerület lakói tudnának szolgáltatásaidról, termékeidről, boltodról, vendéglátó-helyedről? Hirdess nálunk! Meglásd, egyáltalán nem drága – és megéri. A részletekért kattints ide!